sâmbătă, 9 august 2008

Masina visurilor - leapsa

Blogatu mi-a trimis o leapsa prin care sa-i zic si sa ii descriu in cateva cuvinte masina visurilor mele...Este greu de spus care este,dar m-am hotarat 100 % in privinta asta.Este vorba de un SSC Ultimate Aero.Cu un pret de 675.000 de dolari, Aero a intrat in Cartea Recordurilor cu o viteaza de 412.29 km/h. Shelby Supercars Ultimate Aero dispune de un motor V8 twin-turbo de 6.3 litri.



Trimit leapsa mai departe lui drag0sh , SiBlondeleGandesc , DyanaSmen , lui zorin si tuturor celor care vor sa o preia.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Cunosc masina asta .. e foarte puternica .. cea mai puternica din lume are vreo 1000 si ceva de cai putere .. a batut si un Bugatti Veyron.

Anonim spunea...

Eu mi-am ales o masina mai accesibila

Design by Dzelque Blogger Templates 2008

d1sco blog - Design by Dzelque Blogger Templates 2008