sâmbătă, 9 august 2008

1 an de la recordul de baschet

Acum un an 24 de jucatori de baschet din Sibiu incepeau un meci foarte dificil.Ei doreau sa intre in Cartea Recordurilor cu "cel mai lung meci de baschet jucat vreodata".Un meci ce a durat 80 de ore batute pe muchie. Sala Transilvania a fost casa si masa pentru zeci de oameni timp de patru zile.
Cu aceasta ocazie Brylu & co. a organizat o competitie la care a participat cele 2 echipe impreuna cu o echipa a presei/bloggerilor sibieni si o echipa o organizatorilor,eveniment la care eu nu puteam lipsi,eu facand parte din echipa bloggerilor sibieni.Totul a inceput azi dimineata la ora 10...fiecare echipa jucand 3 meciuri impotriva adversarilor.Am avut parte de o dimineata pe cinste..am cunoscut foarte multa lume,am cunoscut foarte multi ziaristi si bloggeri :).Am jucat,am marcat,am ras,ne-am distrat pe cinste.

3 comentarii:

Anonim spunea...

zi cate puncte ai dat:D

d1sco spunea...

media vreo 7 :-s si un meci dura 20 minute :j

Anonim spunea...

esti slab sa nu te mai lauzi

Design by Dzelque Blogger Templates 2008

d1sco blog - Design by Dzelque Blogger Templates 2008