vineri, 22 august 2008

The Dark Knight locul 1 in IMDb 250

The Dark Knight si-a inceput intr-un mod foarte controversat aparitia pe marile ecrane - printr-un scandal de proportii legat de castigarea locului 1 in topul IMDb 250 al tuturor timpurilor. Am fost dintotdeauna semi-fan Batman - da, filmele au fost mai mult decat slabute, dar pana la urma fun si cumva addictive. Totusi, nu imi dadeam seama ce ar fi putut propulsa un film din serie chiar pe locul 1. Prin urmare, legam acest fenomen de aparitia in film a lui Heath Ledger si moartea prematura a acestuia din primavara.

Dupa ce am vazut filmul, mi-am dat seama ca nu exista mare legatura.


Intr-adevar filmul nu are ce cauta chiar pe locul 1, dar este in mod cert un film bun, depasind clar seria Batman si asteptarile pe care le-am fi avut in mod normal de la un astfel de film. Heath este intr-adevar motivul locului 1, dar nu prin scandalul generat de moartea lui, ci prin jocul deosebit, modul fascinant de a interpreta un personaj malefic, lipsit de logica, a carui rautate pura nu are margini sau motivatie.

Geneza lui Bruce Wayne, urmata de geneza lui Joker si Harvey Two-Face

Ceea ce aduce in plus The Dark Knight fata de Batman Begins sunt personajele fascinante - Joker si Harvey Two-Face - cele doua fete ale raului: raul motivat si superstitios si raul in toata nebunia acestuia. Un alt plus al filmului este realismul - filmul se desprinde de supranaturalul productiilor Batman anterioare si de imaginea de benzi desenate pentru copii sau de film cu supereroi. Filmul este un film de actiune bogat, intunecat, realist si fascinant.

0 comentarii:

Design by Dzelque Blogger Templates 2008

d1sco blog - Design by Dzelque Blogger Templates 2008