vineri, 20 iunie 2008

Online: Cel mai scump site din Romania

Eu nu sunt un om tehnic. Am spus-o si o mai spun. Dar chiar si asa am ras cand am citit ce au cumparat unii pentru a sustine un amarat de site cu 70 de unici pe zi. De fapt, trebuia sa va spun de la inceput ca pe site-ul Evenimentul Zilei am citit ca Guvernul a bagat 2,5 milioane de euro intr-un site destinat oamenilor de afaceri. La faza asta mi-a venit sa plang.

Faza si mai tare e ca oamenii din Guvern nu sunt multumiti de ce a iesit si vor o imbunataire. Cam cat ar costa un refresh? Apropo, stie cineva cine e norocosul care a facut site-ul?

UPDATE: Articolul citat este un rezumat dupa un altul aparut in Capital. De acolo am aflat ca se va aloca "un milion de euro pentru reorganizare, rebranding şi dezvoltarea de noi funcţiuni".

0 comentarii:

Design by Dzelque Blogger Templates 2008

d1sco blog - Design by Dzelque Blogger Templates 2008