miercuri, 9 aprilie 2008

Peste 300.000 de noi domenii web ".eu" au fost create anul trecut

Companiile, organizaţiile neguvernamentale şi persoanele cu reşedinţa în UE au obţinut, în ultimii doi ani, peste 2,8 milioane de domenii web ".eu", ţara cu cele mai multe înregistrări fiind Germania, cu aproape o treime din total, urmată de Ţările de Jos şi Marea Britanie.
Potrivit unui comunicat al Comisiei Europene (CE), domeniul web ".eu" este pe locul patru între cele mai populare domenii din Europa şi pe locul nouă în lume. Totodată, peste 300.000 de noi domenii au fost create anul trecut.


Referitor la numărul total de înregistrări de domenii ".eu", Germania continuă să fie pe primul loc, cu peste 31% de înregistrări, urmată de Ţările de Jos (13,4%), Regatul Unit (13,3%), Franţa (7,3%) şi Italia (5,1%). România se află printre ţările de pe ultimele locuri, cu 0,53% de înregistrări ".eu" din totalul de înregistrări de domenii web.

0 comentarii:

Design by Dzelque Blogger Templates 2008

d1sco blog - Design by Dzelque Blogger Templates 2008