Publicitatea pe YouTube va fi scoasă la licitaţie, după modelul Google Publicitatea pe YouTube va fi scoasă la licitaţie,
YouTube va folosi un sistem de publicitate prin licitaţie, potrivit căruia videoclipurile şi spoturile plătite vor fi promovate alături de rezultatele obţinute prin motorul de căutare al website-ului, după modelul iniţiat de Google, a anunţat Los Angeles Times
YouTube va încerca, prin acest sistem, să întreacă succesul înregistrat de Google, prima companie care a scos profituri uriaşe prin motorul său de căutare pe internet. Noul program se va numi YouTube Sponsored Videos şi va da posibilitatea agenţiilor de publicitate să creeze spoturi şi să le posteze prin acest sistem.
Serviciul ce va fi oferit de YouTube este făcut după modelul Google AdWords. Datorită acest serviciu, YouTube estimează o dublare a veniturile sale, urmând să ajungă la 400 de milioane de dolari.
YouTube a fost creat în februarie 2005 de trei foşti angajaţi ai companiei PayPal, cu sloganul "Broadcast Yourself". Platforma foloseşte tehnologia video Adobe Flash pentru a oferi o mare varietate de produse media, precum filme, videoclipuri, emisiuni TV, scurtmetraje originale şi înregistrări făcute de amatori.
În luna martie a acestui an, estimările cu privire la costurile rezultate din rata de trasfer s-au ridicat la aproximativ un milion de dolari pe zi. În aprilie, numărul de videoclipuri accesate a fost de 83,4 milioane, iar numărul de canale de utilizator era de 3,75 de milioane.
2 comentarii:
Pletid cume am mein
Fullom am deser todo
Moi waunt tu cume a mein
A moi, eh so mote es
dapai ba ? youtube nu apartine tot de google ?
Trimiteți un comentariu