luni, 12 noiembrie 2007

The Scorpions

In data de 10 noiembrie a avut loc o premiera pentru orasul Sibiu.Legendara formatie Scorpions a concertat pe scena din Piata Mare a orasului.A fost un concert de zile mari,atmosfera fiind incalzita de membrii formatiei Compact.Aceasta premiera a avut loc datorita serbarii a 15 ani de existenta a firmei Ambient.Am ascultat melodii celebre precum:Wind of change,Humanity,Still loving you,Here i am send me an angel,The Cross,We Will Rise Again,si multe altele.

4 comentarii:

Anonim spunea...

a fost un concert bestial ... cel mai tare de cand exista Sibiu ;) fffffff fain :x

Anonim spunea...

Da super concert, cica au fost in jur de 40.000 de oameni :D
In rest inghesuiala cat incape ... un POGO urias in unele momente, dar a meritat.

Anonim spunea...

sincer a fost cel mai nasol concert la care am fost...din ce cauza zic asta? pai fratilor chiar sunteti surzi? nu ati auzit ce sound au avut?!...o boxa incepuse sa scartie...pacat ...speram la mai mult mai ales ca a fost scorpions..dar na..

Anonim spunea...

Eu am stat chiar langa boxe in lateral, mi-a placut ca s-au legat 2 rockeri de un stalp cu cureaua, sus si dadeau din cap zici ca isi dadeau cu capu de stalp, in rest a fost frumos inafara de inghesuiala ce a avut loc in timpul dintre Compact si Scorpions ... a fost o impingere si o inghesuiala pe cinste :x :))

Design by Dzelque Blogger Templates 2008

d1sco blog - Design by Dzelque Blogger Templates 2008